2014. április 11., péntek

Húsvétváró családi nap a Nagytétényi Kastélymúzeumben

Április 12-én, szombaton 10-18 óráig 
Húsvétváró családi nap lesz a Nagytétényi Kastélymúzeumban, 
ahol ott leszek én is a portékáimmal a húsvéti vásárban! 
Nagyon jó programok lesznek kicsiknek és nagyoknak, 
 igazi családi napot lehet tartani! 

Az ígéretes programokat felvonultató Húsvétváró családi napon lesz tojásfestés, kézműveskedés, rendhagyó tárlatvezetés, koncert, vásár, nyuszisimogatás, friss levegő és a zöld parkban óriás játékok!
A programokról bővebben ITT és ITT olvashattok!

Fotómontázs egyik forrása: Nagytétényi Kastélymúzeum honlapja

Tavaszi apróságokkal is készültem a holnapi Húsvétváró vásárra a Nagytétényi Kastélymúzeumba!
Gyapjúfilc madárkák készültek DOTTY-mintás csillagos szemekkel...
(Szeretem bennük, ahogy a narancs színű bőrszálból készült csőrükkel viccesen csücsörítenek...)


Szóval holnap négy nyuszi várja majd a szépségverseny eredményhirdetését, kosztümök várják, hogy felvegyék őket, népművészek mutatják meg a kézműves foglalkozásokon a tojásírás, bőrfonás és kosárfonás trükkjeit, népi hangszerek várják, hogy megszólaljanak! Úgyhogy a jó programok mellett szeretettel várok Mindenkit, aki húsvéti apróságokat szeretne vásárolni és készíteni!

2 megjegyzés:

Aranyalma írta...

A nagytétényi kastélyban született a párom nagymamája. Ez ugyanaz, csak már múzeum lett? Nem hinném, hogy több kastély van Nagytétényben.....

Krizantám írta...

Én úgy tudom, hogy csak egy kastély van Nagytétényben. Ez most egy gyönyörű múzeum, ahol egy nagyon szép bútortörténeti kiállítás van...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...