2013. március 27., szerda

Tavasz a hó alatt

Legalább 30 cm hó alatt rekedt nálunk a tavasz...!
Az aranyeső éppen virágzásnak indult bimbói...


A megdermedt árvácska...


A rozmaring a hó fogságában...


A szegény fázó, élelem nélkül maradt kismadarak annyira eltűntek, hogy még a nekik kitett magokra sem jöttek egyenlőre elő...!

Remélem az állatoknak és növényeknek kemény és hosszú tél után azért hamarosan lesz rendes tavasz is... Én még nem láttam havas Húsvétot (mióta élek), de lehet, hogy idén ilyenben lesz részünk...

Fázós nyuszi a fázós árvácska mellett... (mert az is ott van ám a hó alatt)...!

"Holle anyó monnyon le!"

Mi könnyen beszélünk a meleg szobából, de nem mindenki van ilyen szerencsés helyzetben (emberek, állatok, növények)! Alapvetően őértük aggódom nagyon... Remélem, hogy rosszul láttam a megfagyott, megbarnult virágszirmokat és a körtefa éppen kipattanni készülő fehér virágai nem fagytak le... a madaraink pedig túlélik a fészekrakás idején jött havat és visszatérnek a magokhoz feltöltődni..!
Szeretem a havat, de az ilyen nagy hóleplet inkább a téli szünetben tudnám értékelni, nem a tavaszi szünetben... (Pedig tényleg szép, csak hááát, no...) Ja és olyan sem nagyon volt még, hogy a tavaszi szünetben szánkózzunk! De átírtuk az egész szünetre tervezett programjainkat...! 

Pedig én már éreztem a tavaszt...! Valahogy így...

De lesz itt még meleg és napsütés... Bízzunk benne! :)

2 megjegyzés:

Nia írta...

Én tegnap hajnali fél 6-kor sírva- röhögve lapátoltam ki a kocsit a garázsból :) A nap délután kisütött de az égből még órákig szállingóztak a hópelyhek! Hihetetlen volt!

Krizantám írta...

Hát számomra is hihetetlen volt!
De szerencsére azóta a madarak két nap teljes csönd után mégis visszatértek enni...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...