2013. január 3., csütörtök

Évkezdő Delírium... :)

Szemezgetőbe került az érmetartós filckulcstartóm az egyik kedvenc színpárosításomban, a narancs-rózsaszín-lila színek között...
http://www.meska.hu/Selector/showSelector/27166


Van egy megmagyarázhatatlan vonzódásom ezek iránt a színek iránt...! :)))

És eszembe jutott, hogy tavaly ilyentájt kötöttem meg életem első baktus kendőjét pont ezekben a narancsos-pinkes-pirosas-lilás árnyalatokban! :)
(Valahogy mindig ebben a téli szünetes időszakban kezdek el kötni... Most is egy régóta dédelgetett kendőn ügyködök Bucilla fonalával és egy másik fonalból egy színes sálon... Ami azért nem kis szó tőlem...)
A tavalyi évben megtanult alapfokú horgolástudományomat felhasználva azóta már sapkát is horgoltam magamnak ebből a narancsos színátmenetes fonalból hozzá (no meg az egyik leánykámnak is), de mivel csak a legvégső esetben, azaz csakis a legzimankósabb napokon veszem fel, fotó még nem készült róla(m)... :)
(A sapkák nem igazán állnak jól nekem, de majd a fotogénebb nagylányomat ráveszem, hogy álljon modellt...)
Legyen kép a baktushoz készült horgolt nőcisapkáról?


Ui.: Azt már nem is remélem, hogy az én drága emberem is modellt áll a neki készített sötétbarna horgolt merinógyapjú sapkában... De rendes ember, úgyhogy hátha... Egyébként Ő kérte, hogy horgoljak neki téli férfisapkát a vadiúj horgolótudományommal! :) Az volt ÉLETEM ELSŐ HORGOLT SAPKÁJA! NEKI! Mert Neki, a férfiembernek mindent ugyebár... És büszke vagyok rá, hogy azóta is azt hordja! :)))

2 megjegyzés:

Colette írta...

Akkor mondjuk úgy, hogy közös kedvenc színeink;-)

Krizantám írta...

Igen, Colette! Mondhatjuk így is...! ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...