2012. december 14., péntek

Terrakotta bársony laptoptáska törökmintás lélekcseppekkel

Év eleje óta várja kiszabva ez a terrakotta bársony anyag, hogy táskává váljon lélekcseppes Paisley-mintájával... :) Korábban volt már egy hasonló táskám zöld bársonyból, amit igazán szerettem! 


Igazi álom megtapintani ezt a nagy puha bársonytáskát... A mogyoróbarna bőr fület pedig mintha csak hozzá készítették volna...!!! Amikor megláttam, tudtam, hogy csakis ez való ehhez a régóta várakozó bársonyanyaghoz! :)





Belül klasszul megerősítve vízálló anyaggal, puha vliessel, meg minden fincsiséggel, zsebekkel, amitől még fázós laptopot is vihet benne az ember lánya... ;-)


Hosszú idő volt míg összeállt így együtt, de megérte az alkotói várakozást! Nagyon, elegáns nőies táskaként képzeltem el, ezért kapott végül bőr fület! Akár laptop táskaként is megállja a helyét, mert erős, vízálló és puha, ami egy őszi-téli-tavaszi elegáns kabáthoz igazán csinosan mutathat! :)
Szerintem sok nő álma lehetne egy ilyen táska a Karácsonyfa alatt...! Az Ezüst-vasárnapi Télköszöntő Vásárban meg is lehet nézni...! ;-)

2 megjegyzés:

Tulipánt írta...

Ez nagyon szép lett !!!

Kékmadár írta...

Kriszta, ne csináld ezt velem! Oda vagyok érte!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...