2012. december 9., vasárnap

Nyüzsögtünk... :)

Nagyon jó hangulatú volt a tegnapi karácsonyi Nyüzsi-vásár a Tranzit Art Caféban! ITT megnézhetők a nyüzsgésről a képek!

Ilyenek voltak a portékáim ezen a szombati vásáron... :)

Kép forrása: PandArte

És ilyen klassz alkotók között voltam! Megismeritek a sok közül melyik Krizantám-féleség?! :)

Kép forrása: PandArte

Köszönöm a sok kedves visszajelzést mindenkinek, aki ellátogatott a vásárba! Dórinak külön köszönöm a szervezést, érdemes elolvasni a lelkes beszámolóját a PandArte blogon! :)

2 megjegyzés:

erzsó írta...

megnéztem a fotókat, a fotókon is látszik a jó hangulat :)

a két táska pedig egyszerüen csúcs!

Krizantám írta...

Köszi Erzsó, köszi! :)
A piros halszálkás táskát el is vitte egy kedves, fiatal, német hölgy, akinek szőke copfos kislánya megkapta tőlem ajándékba az egyik rózsás drapp kistáskámat, amivel szó szerint lelki kapcsolatba került a kis tündér...! És én örültem, nagyon...sőt kifejezetten boldog voltam tőlük...! :)

A képeken pedig tényleg látszik a jó hangulat, csak az éjszakázásoktól fáradt fejemet kellett volna lecsavarozni a képeken! De legalább mosolyogtam és jó kedvem volt.... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...