2012. december 3., hétfő

December

Lázas karácsonyi előkészületek, vásári készülődések, (szerencsére nem lázas, de itthon lábadozó) nagy gyermek teszi izgalmassá a kezdődő decembert! Nagyon szeretem ezt az időszakot...van benne egy jó hangulatú várakozás (és persze felfokozott pörgés is mindig)! Minden pozitív gondolatomat összegyűjtöttem erre a sűrű időszakra és hoztam Nektek egy jó energiákkal teli szivárványos ízelítőt a hétvégi Nyüzsi-vásáros kínálatomból! :)


A szombati karácsonyi vásárról itt olvashattok bővebben:
http://pandarte.blogspot.hu/2012/12/karacsonyi-nyuzsi-vasar.html
 

4 megjegyzés:

Hajni írta...

Csodálatos ez a szivárvány!Olyan üde, friss,szépséges. Köszönöm, hogy elhoztad nekünk e szürke hétfőn. Jó készülődést!

Krizantám írta...

Köszi Hajni!
Ezt a szivárványos összeállítást pont egy (ilyen) hétfőre tartogattam...! Gondoltam jó hétkezdés ez mindannyiunknak ebben a készülődős időszakban! :)

VRJúlia írta...

Én a lila részét köszönöm a szivárványnak. Látni kellett volna családunk csodálkozását:)

Krizantám írta...

Nagyon örülök neki, hogy szép perceket okozott...! :)
Viseld örömmel, mert igazán csinos vagy benne! Szeretettel gondolok Rátok! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...