2012. november 18., vasárnap

DOTTY szeretettel...

Kedves Mindenkinek, aki megtisztelt a véleményével az alakulóban lévő DOTTY-fülbevalóval kapcsolatban!
Nagyon örülök, hogy kedvezően fogadtátok és hogy továbbgondolásra, továbbalkotásra sarkalltatok! Ma este kihúztam a szerencsés nyertest a kinyílt karácsonyi kaktuszunk pompás társaságában...


A NYERTES nem más, mint VERESS JÚLIA!!! :)

Nagyon örülök Neki és köszönöm a lelkes hozzászólást!


Idemásolom Júlia kedves véleményét, aki Erdélyből követi nyomon a munkáim alakulását:
"Igen. Szóval tetszik, hordanám, ajándékba nem szívesen adnám, de csak azért, mert nekem kell :). Számomra munkád értéket képvisel, tehetséget, ízlést...sokszor elmondtam. Ismerőseim körében is menő lenne. Nézem is a többi képet :)"

Köszönöm Mindenkinek a játékot és a kedves hozzászólásokat! Nagyon inspiráló volt és jó volt olvasni, hogy ki milyen szemszögből látja... Nemsokára készül a többi DOTTY-fülbevaló is és aki szeretne magának vagy ajándékba, az megtalálhatja majd nálam a vásárban és a boltocskámban is...! :)

2 megjegyzés:

VRJúlia írta...

Nagy unottan pörgetem végig a fb kezdőoldalát, igaziból nem is szeretem, csak mindig reménykedem, hogy talán valami értelmes is előbukkan:)
S felkiáltok : HÍÍÍÍÍÍ...
Ez én vagyok????
Megnézem még egyszer, KÖSZÖNÖM, Aztán fogok pár madarat- tudod ez az állapot, amikor madarat lehet fogatni :)), aztán újra megnézem....és mind így.
Ma minden szebb lesz...
És persze várom :)

Krizantám írta...

Kedves Júlia!
Úgy tudtam, éreztem, hogy így fogsz örülni! :)))
Nagyon örülök, hogy ilyen jó helyre kerül az első fülbevalóm!
Kérlek írd meg a blogprofilomban található e-mail címemre, hogy hová postázhatom pontosan!
Köszönöm a lelkes szavakat!
Szeretettel: Kriszta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...