2012. november 25., vasárnap

Aki a türkizt szereti...

Nagyon sokféle és sokszínű DOTTY-fülbevalóval készültem el a hétvégén és néhány nyakláncot is készítettem hozzá próbaképpen...! Szépecskén sorakoznak, de még koránt sincsenek mind kész...
Azért azt szeretném elmesélni, hogy hogy jártam még a hétvége küszöbén az első darab (nem pár, de nem ám...) kisméretű DOTTY-fülbevalómmal...
Szóval az úgy volt, hogy az első kisebb méretű DOTTY-fülbevalómat meg akartam nézni a tükörben (magamon) azon frissiben, ahogy elkészült, de csakis szigorúan a mérete miatt... És hát beleszerettem!!! Olyan volt, mintha mindig is oda tartozott volna a fülembe, mert TÜRKIZ volt...
:))) (Aki ismer, az tudja miről beszélek...) 
Úgy látszik az első türkiz NÁLAM ragadt (egy gyors fotóval le is dokumentáltam)... 
 

De akkor megígértem, hogy lesznek még, és mivel szerencsémre nem vagyok egyedül a türkizimádatommal, többek jelzésére és kérésére készítettem a hétvégén a saját festésű gyapjúfilcem felhasználásával, izgalmas lyukasztott mintájú TÜRKIZEKET (is)!
Mert van ebben a türkiz színben valami, ami nem ereszt...!!! :)  Mint a mellékelt ábra mutatja... ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...