2012. június 3., vasárnap

Hatás alatt...(mosolyogva...)

Frenetikus élményben volt ma este részünk a Mosolyország Alapítvány jóvoltából a Magyar Színházban és ezt Móninak is köszönhetem! :-)))
Nagyon sok lelkes és kedves támogató ember, gyerek jött össze a Harmadik Figyelmeztetés nevű színész-zenekar fergeteges előadására! Tavaly én is nagy örömmel részt vettem néhány színes aprósággal a MOA vásári összefogásán, mellyel az alapítványt támogattuk! A mai előadáson megismerhettünk néhány ismert embert, akik a Szalay Kriszta színésznő által megálmodott Kapcsolda Programban részt vettek és segítették, hogy a program keretén belül sok iskolában megvalósulhasson, hogy fogyatékkal élő gyermekek töltsenek el egészséges gyermekekkel 1-2 napot, de legalább 4 órát az egészségesek iskolájában (itt látható erről egy kis zenés-beszélgetős videó, érdemes megnézni!). Olyan jó látni, hogy mennyi önzetlen ember dolgozik és munkálkodik együtt az egymás megismeréséhez és elfogadásához vezető együttműködésben, amiben rengeteg szeretet és odaadás van! És ez az egyik legfontosabb... :-)
Ami pedig a mai hangulatot illeti... egyszerűen fergeteges volt a Magyar Színház színészeiből álló zenekar előadása... Igazi örömbuli volt!!! Ahonnan csak mosolyogva lehetett távozni hatalmas élményekkel... :-)))
És Kékmadár Mónim nemcsak azért tért haza örömmel, mert nagyon jól éreztük magunkat, hanem mert végre átadtam Neki a számára varrt zöld bársonytáskát és a türkiz filckulcstartót, amit régóta készültem megvalósítani, majd végül átadni...

Többek között ezért festettem a türkiz gyapjúfilcet, hogy ilyen érmetartós filckulcstartó készülhessen Neki sok leheletnyi apró finomsággal...
...a török mintás, lélekcseppes színes anyag felhasználásával a harmónia érdekében...

Móni a nagy zöld bársony laptoptáskámhoz hasonlót szeretett volna, csak kisebb méretben, így én örömmel elkészítettem köszönetképpen, hogy önzetlenül, szeretetből hozzánk kerülhetett az azóta életünk részévé vált Madonnás kerámia képe tavaly nyáron...

Az egyik legkedvesebb számomra a táskába és kulcstartóba álmodott sok színes mintás apróság (zsebek, karabineres kulcstartó, szalagos húzókák, gyöngyök) között, hogy a türkiz virágos filckulcstartó érmetartós hátsó részében a sárga patentos fül alatt izgalmasan átsejlik a türkiz gyapjúfilc a zöld filc résén...
Színekre vágyott és én örömmel tobzódtam bennük a szeretett személyre gondolva, az Ő munkáit, gyönyörű kerámiáit inspirációként végignézegetve ...
"... A lemenő nap és a szürkülő ég áthangolta a színeimet. Az izzó, szenvedélyes közelkeleti türkizekből és kékekből a búcsúzó Nap a nyugat középkori hangulatát varázsolta a kertünkbe. Én legalább is így éreztem..." (Idézet a tálak alkotójától)

Remélem egy kicsit sikerült a számára nagy-nagy szeretettel készült türkiz kulcstartón és zöld bársonyos táskán keresztül visszaadnom valamit az egyéniségéből, mert így kerek és egész minden, ha a viselőjével összhangban van...! :-)
Örömeste...szeretettáskával... :-)))

6 megjegyzés:

Tulipánt írta...

Annyira szép itt minden: amiket alkotsz, ahogy írsz...

Krizantám írta...

És olyan jó Anna, hogy itt vagy...! :-)))

erzsó írta...

nem voltam egy ideig, most pótolok:

- hetek óta vekengek, hogy nincs szép türkiz anyagom
-a filc amit(és ahogy) festettél egyszerűen pazar
- a zöld táska már nagyban is pompás volt
- köszi Kékmadár Móniért: egyszer régen már rátaláltam, de akkor "elvesztettem"
- a türkiz-narancs kulcstartó extrafenomenális!

Kékmadár írta...

Vasárnapra meghalt a gépünk, csak mostanra sikerült feltámasztani. Szerelmes vagyok a táskámba !!!(csak a füle rövid egy kicsit, de majd megszokom :-) Nagyon jó volt találkozni veled és hab volt a tortán a jó zene és a felemelő hangulat!

Kékmadár írta...

A kulcstartót meg külön imádom! :-) Meg a gyönygös szalagot a zipzár húzókáján! Akkora szív sugárzik belőlük!:-)

Krizantám írta...

Azt mondtam már, hogy mennyire szeretem, amikor számomra ennyire kedves emberek jönnek itt nálam össze... :-)

Az alkotás folyamatát is szeretem, jaj nagyonis, de a végső zamatát az adja meg, amikor a Kedvesek jönnek és látják és jelét adják annak, hogy ami megszületett, az jó... :D
Ölelném Veletek együtt a világot...!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...