2012. március 7., szerda

Metamorfózis fehérből türkizbe....

...avagy gondolatok egy szólóban eltöltött, zölden bársonyos nap margójára...
Ilyen volt ma minden... Kicsit fura hangulatokkal, de végül elégedetten zárva...

Reggel ilyen fehéren indult a fagyos tavaszi nap...


Aztán láttam derengeni magam előtt a reggeli fehér hangulatban 
gondolataim közepében, hogy zöld látszik mára körvonalazódni...


Mikor a zöld bársonnyal elkezdtem dolgozni, kint már a feljövő szikrázó napnak köszönhetően türkizkékké kezdett átalakulni az ég...


Amikor már a zöld bársony anyaggal való foglalatosság (szabás-varrás) teljesen a hatalmába kerített, addigra nyoma sem volt a reggeli fehér hangulatnak és ilyen kéken ragyogott kint az ég, de én csak a bennem mocorgó, kivirágzó zöld utáni vágyamat láttam magam előtt...


Aztán már csak a szemem sarkából észleltem a kinti szikrázóan türkizkék eget, mert beszippantotta a gondolataimat az a csodásan zöld bársony táska, amin ma egész nap dolgoztam és ilyen zöld lett  a szobában bent (és bennem) minden...


Átalakultam... :-)))
Egy zöld bársony táskával váltam egylényegűvé, amin a "lélekcseppek" is megjelentek...

(Mivel a fotóapparátunk éppen kiránduláson van, képet nem tudtam róla készíteni, de ha meglátja majd bárki azt a bársonyos zöld puhaságot, érteni fogja, miről írtam ma...) 

Ezt a hangulati átalakulást a meglévő filcvirágos kistáskáim képeivel illusztráltam 
(amik készítésével még februárban játszódtam el szín és formaügyileg..)
Szeretem a fehéret, szeretem a türkizt, de a tavasz és a zöld utáni vágyam hatására rabul ejtett a zöld bársony, ami nem eresztett... :-))) Én pedig a kinti kemény hideggel, fehérrel és türkizzel kevésbé törődve, hagytam magam elvarázsolni...

6 megjegyzés:

Tulipánt írta...

Köszönöm.

krealady írta...

Imádom ezt a kifejezésmódot, költőiséget:)

Erika írta...

Jól tetted ... mármint, hogy hagytad magad :)

Julcsi írta...

Végigmosolyogtam az átalakulásodat.
Köszönöm!:)

enenga írta...

Nagyon jó lett,igazi tavaszi:)és a műelemzés is felvidított.

Krizantám írta...

Hangulatok napja volt...:-)
Örülök, hogy elért Hozzátok is! :-)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...