2012. január 31., kedd

Pont 1 éve indult...

...ezért a mai nap egy igazi BLOGSZÜLINAP!!! :-)))

Már korábban is csak elképedve néztem, hogyan nő hétről-hétre azok száma, akik követik a blogomat. Gondolom vannak olyanok is, akik nem regisztrálva olvasnak, ezért az 1 éves  blogszülinap és a lassan kerek 100. olvasószám közeledtének okán:

Szeretném megköszönni MINDENKINEK, hogy hozzám látogat!!! :-)))))

Számomra 1 év után is hihetetlen, hogy ennyien kíváncsiak a blogomra és az alkotásaimra... Ezt egyáltalán nem gondoltam volna, amikor elindultam ebben a virtuális világban... Nagyon sokat köszönhetek a biztató szavaknak, a megbízások, kérések hatására készült új alkotások ötleteléseinek! Nem vagyok kishitű (mert aki ismer tudja, hogy egyszer legalább megpróbálom, mielőtt azt mondom rá, hogy nem megy), de sosem gondoltam volna, hogy ilyenekre képes leszek (egyáltalán megvarrni, kitalálni, elkészíteni, kipróbálni...)! Kinyílt egy új világ, amikor beléptem 1 évvel ezelőtt a blog kapuján... Elindított bennem egy olyan folyamatot, amit már soha többé nem fogok tudni abbahagyni... A folyamatos alkotni vágyás áradatát, ami egyfolytában újabb és újabbra sarkall... Nem feltétlenül eladásra szánt dolgokról beszélek, hanem arról, hogy legbelül tudom, érzem, ez már mindig velem marad (még idősebb koromban is). Folyamatos késztetést érzek arra, hogy matassak valamit kézzel (ha nem varrás, akkor kötés vagy horgolás, netán keresztszemezés, újabb technikák, de lassan annyi féle ötlet kavarog a fejemben, hogy száz élet sem lenne elég rá...) :-))) 
Nagyon, de nagyon jó járni ezen az úton... 
És az hogy ennyien járnak erre ill. kíváncsiak rám és az alkotásaimra, az az 1 évvel ezelőtti indulás óta eltelt idő ajándéka! (És tulajdonképpen nem is tudom, minek is köszönhetem ezt, mert nem reklámozom magam túlzottan, mondhatnám azt is, hogy önmenedzselésből van még hova fejlődni...)  Szívesen veszek minden hozzászólást mindenkitől, mert komolyan jól esik, hogy ennyien vagytok!!! :-)))

Egy komolyabb blogszülinapi játékkal szerintem éppen jól lehet ünnepelni! Ezért a játékos kedvűeknek szeretnék többféle ajándékkal örömet okozni! Így lesz ez a nap, ez az év kerek és egész! Akárcsak az ajándékok... :-)))


NYEREMÉNYEK:
1. Érmetartós  filckulcstartó
2. Kerek neszeszer/(öv)táska filcből
3. Saját színvilágodban készített ajándék (kulcstartó vagy kerek neszeszer vagy gyerektáska)
(ha a képen láthatók között nem találtál neked tetszőt)

A JÁTÉKFELTÉTEL:

Írd meg ITT
2012. febr. 14. éjfélig egy rövid megjegyzésben 
néhány őszinte gondolatodat, véleményedet (ha van kedved)
vagy csak azt, hogy játszani szeretnél!
Feltétlenül írd meg, hogy melyik ajándékot választod (esetleg a képről)!
(Ha nincs a profilodban elérhetőséged, akkor az értesítés miatt az e-mail címedet is írd le!)

(Nem feltétel a játékban követőként regisztrálni vagy kitenni a saját blogban, fércbúkon, de most kifejezetten örülnék, ha híre menne és minél többen megismerhetnék a játékon keresztül a blogomat! Esetleg más is szívesen bekukkantana...Számomra például mindig olyan nagy öröm, ha egy nekem tetsző új oldalt találok! Ha valakinek pedig szimpatikus a blogom, úgyis szívesen marad...)  :-)))

A blogom korábbi bejegyzéseiben megtalálhatók az eddig készített alkotásaim! Körül lehet nézni! Pl. megtalálhatók a filckulcstartóim (pl. itt , itt, itt, itt, itt, itt), a többfunkciós kerek filcneszeszer/táskák (pl. itt, itt, itt, itt), így lehet mazsolázni, kinek melyik áll közel a szívéhez és az ízléséhez!
Tudom sokan nem szoktak játszani, sokan pedig igazán szeretik a játékokat! Én azért nagyon örülnék, ha néhány leírt szó ellenében mégis sokan elfogadnák ezt a játékos őszinte invitációmat! Bármit írhatsz... (Akár azt is, hogy miért ragadtál itt nálam, milyennek látod az itt létet...? Biztos van véleményed az itt látottakról, de az is megörvendeztet, ha csak simán játszunk egy jót...!)
A sorsolás várhatóan febr. 15-én lesz! :-)))

Jó játékot Mindenkinek!

38 megjegyzés:

Blithe írta...

Boldog Blogszülinapot :) !
Szabad a 3-ast választani? Mert gyönyörűek a képen szereplő dolgok, de egyik sem az én (szín)világom :) ... Az enyém inkább a fekete-lila-bordó... :)

Bea írta...

Kedves Krizantám!

Kedvelem a blogodat, rendszeres vendég vagyok itt. Szeretem, ahogy olykor elbizonytalanodsz, ahogy keresed a megoldásokat. Jó nézni, ahogy a terveid valósággá válnak és öröm az örömöd.
Kívánom, hogy sokáig hódolhass erőben, egészségben, vidámságban szenvedélyednek!
Ha leszek olyan szerencsés, akkor a narancssárga neszesszert választom :)
üdv,
Bea

Julcsi írta...

Az én véleményemet ismered: én téged magadért szeretem a blogodat és örülök, hogy így alakult az eltelt egy év.
Nekem ez épp elég, még ajándék sem kell:)

krealady írta...

Kedves Krizantám! Én meglehetősen beszűkült aggyal rendelkeztem korábban a filcet illetően. Nekem az olyan kis iskolás volt, a hozzá tartozó kis bugyuta dekorációkkal. Aztán jöttél te. És itt ragadtam. Hogy a filcnek van egy ilyen oldala is??? Azóta nekem is van otthon filcem, használom is erre-arra (olyan kis iskolás módon), és gyönyörködöm közben azokban a csodákban, amiket te alkotsz belőlük. Úgyhogy nekem öröm mindenképpen, hogy rád bukkantam. Minden kis apróságnak nagyon tudok örülni, így bármelyiket szívesen elfogadnám az ajándékaid közül is. Pusszantlak! És haladj csak tovább az általad kijelölt úton! Boldog blogszülinapot! (én meg éppen igazit ünnepelnék, ha nem lenne már ennyire a sokadik :) )

Erika írta...

kb fél éve követlek, nézelődöm nálad, van már egy gyönyörűséges kulcstartóm Tőled, ha én lennék a szerencsés, szeretném azt a narancsszínű övtáskát ..
Boldog blogszülinapot, további sok-sok alkotással teli évet kívánok Neked :)

Fáni írta...

Boldog blogszülinapot!
Nagyon tetszik amiket készítesz. Ha lehet,és ha nyernék én a kerek neszit választanám.

eSti írta...

Kedves Kriszta!
Azt hiszem, Nekem először Te magad lettél szimpatikus, és másodsorban a blogod.
Talán emlékszel, egyszer egy megjegyzésemhez kapcsolódtál Ildánál ("közös Kriszta támadás" :)) Olyan élettel teli, vidám soraid voltak, hogy elkezdtem utánad nézni. Tetszett amit láttam.
Hát így.
És ahogy írtad, Én lennék az a bizonyos, aki nem szokott játékban részt venni (ne vedd sértésnek, gyönyörűek a dolgaid) De azt hiszem így is lesz éppen elég jelentkező, legalább nem rontom az esélyeket! :)
Szép Napot!
Kriszta

Lencsilány írta...

Szia! Én véletlenül találtam rád, unalmas óráimban szánkázok blogról blogra, és valahogy nálad keveredtem ki. Hogy miért maradtam? Azt hiszem, a vidámságod miatt. Ha ide térek be, mindig mosolygós lesz a kedvem.
Ha nyernék, nem is tudom, mit szeretnék. Mindegy lenne, hogy övtáska vagy kulcstartó, igaz, amik a képen vannak, nem az én színeim, sokkal jobban szeretem a kék, zöld és barna kombinációkat.

Aledi írta...

Nahát! Boldog blogszülinapot! Imádom a színes, vidám világodat, lényedet :) Én bizony a lila-sárga kulcstartót választanám. A másik is szuperül bevált, sok elismerést bezsebeltem már vele :)

Bakarasz írta...

Kriszta, hozzád jó benézni, mert olyan kedvesség árad minden sorodból meg az alkotásaidból. Hát ezért. És most hirtelen nem is tudnék választani, majd választok, ha nyerek. :) Boldog blogszülinapot! :D

Fáni írta...

Boldog blogszülinapot! :) Azért szeretek idejönni, mert mindig szép igényes munkákat látok, melyek gyönyörű színesek. Jövök eztán is. :)

Kulcstartóra pályáznék, örömmel. :)

Kékmadár írta...

Szia Kriz! Én ritkán játszom, de most nagy indíttatást érzek, mert Karácsony előtt ellopták a kulcsomat életem egyetlen igazán szeretett kulcstartójával! Nagy öröm lenne nyerni egy újat, különösen, ha megint személyesen vehetném át! :-) Gratulálok a szülinaphoz, sok-sok boldog évet még a kis bloggyereknek.

Gerti írta...

Először is boldog blogszülinapot szeretnék kívánni! Már egy ideje nézegetem a blogodat és gyönyörködöm a munkáidban.most szeretnék benevezni a játékra is.Nagyon tetszenek a munkáid, és a színeket is ízlésesen válogatod össze.Árad a vidámság belőlük!nagyon boldog lennék, ha ezen a játékon a narancssárga övtáskát megnyerném.
m.gertrud@freemail.hu

Nia írta...

Boldog blogszülinapot! Szívesen játszom én is :) Szeretek nálad nézelődni! Remek fantáziád van! Remélem idén is találkozunk Nyalkán és kicsivel több időre is :) Jahh! Kis övtáskát szeretnék...
+ kiteszlek jó? :)

Ledorka írta...

Miért ragadtam itt? Szeretem a színeidet, mintáidat, kedvességedet. :) Gratulálok a szülinaphoz! :) Kulcstartót szeretnék, ha netán nyernék... Köszönöm a lehetőséget!

Teklagyöngy írta...

Boldog blogszületésnapot!
Szerintem is nagyon jó úton jársz és az tetszik, hogy vannak krizantámos dolgaid, amik csak rád jellemzőek, ezért én egy övtáskára neveznék, de azt szeretném, ha egy tutorial keretében megmutatnád hogy készül az érmetartó.

szivelanna írta...

Szia!!! BOLDOG BOLDOG BLOGSZÜLINAPOT!!!!!!
Nekem azért tetszenek a gyönyörűséges alkotásaid, mert nagyon hasznosak. De nem csak ennyi, hanem az embernek a kedve is jobb lesz, ha ilyen vidám, színes csudi jó dolgokat birtokolhat!
Én egy kulcstartót szeretnék!!!
Köszönöm!!!

erzsó írta...

A kreativitás, a tehetség, az emberi lélek mibenlétét szavakba önteni biztosan nem tudom, de ha tárgyiasult formában látom felismerem. Hát ezért szeretek itt...

BMonica23, Mónika írta...

Boldog blogszülinapot! Én még csak most fedeztelek fel, de ahogy lapozgattam a blogodat, gyönyörű dolgokat készítesz! Gratulálok. Nehéz a választás, mindegyik tetszik. :)

Péter írta...

Szia! Boldog Blogszülinapot kívánok! Szeretnék jelentkezni a játékra.
Nagyon szépek a munkáid! Nekem a színviláguk tetszik :)
Élénk, vidám színek. Csatlakoztam a rendszeres olvasóidhoz :) Én az elsőt választanám.
Minden jót kívánok! Köszönöm a lehetőséget!
Üdvözlettel, Péter

málna írta...

Még sok-sok szép és kerek évfordulót kívánok Neked, magunknak - olvasóknak - pedig azt,hogy továbbra is élvezhessük a szép alkotásokat és a kedves szavakat!
Szerintem ezzel így mindenki biztosan jól jár : )
És hogy én mivel járnék jól ebben a játékban? Mindegyikkel vagy bármelyikkel. De ha egyik sem lesz az enyém, akkor sem bánkódom, tudod, hogy hol van a lelőhelyük : )

Csillus írta...

Kedves Krizantám!
Ahányszor benézek hozzád mindig valami szépséges dolgot alkotsz...gyönyörűek a munkáid...igényesen elkészítettek.
Tetszenek a színek a motívumok amiket használsz...gratulálok az elmúlt 1 évhez és kívánom hogy legyen még sok-sok blogszülinapod!
Ha én lennék a szerencsés kerek neszesszert szeretnék.
Köszönöm a lehetőséget!!!

erzsibözsi írta...

jelentkezem én is a játékra

Homokvár írta...

Gratulálok a blogszülinapod alkalmából! nagyon szép dolgokat készítesz! Ha én nyernék egy pici kulcstartónak nagyon örülnék!
Kriszta

Névtelen írta...

Boldog Blogszülinapot!
Most találtam Rád :D és nagyon tetszenek az alkotásaid.
Színt vittek a napomba!
Szeretnék jelentkezni :D
Egy kulcstartónak nagyon örülnék :)

DzsiDzsi írta...

Szerintem csodálatosan alkotsz! Ilyen kis szütyőket még sehol sem láttam, nagyon praktikusak és szépek!

Én a napsárga kistáskát szeretném:)
Vagy saját színvilágban, attól függ milyet lehetne még választani:)

Üdv, Gabi
gabus1217_8@hotmail.com

FB-n megosztottam! (Gősi Gabriella)

Vámossy Brigitta írta...

Szia!
Nagyon tetszenek a munkáid.
Boldog blogszülinapot kívánok.
2. Kerek neszeszert választanék lilát vagy rózsaszínt.:)
FB-n megosztottam a játékot!
Köszi a játékot!
Üdv:
Brigitta
a301@freemail.hu

Susu írta...

Nagyon Boldog Blogszületésnapot!
Én is szívesen játszom Veled, akárcsak a többiek és ha én leszek a a szerencsés, akkor a bal első övtáskát szeretném. :)
Remélem, még sokáig olvashatunk és gyönyörködhetünk az alkotásaidban.

Tulipánt írta...

Kedves Krizantám!
Születésnapod alkalmából szeretném megköszönni kedvességedet, és ötletes, szép alkotásaidat. Nem ajándék miatt írok, hanem azért, mert szeretnék neked sok boldogságot kívánni. A kreatívitás, jókedv, szeretet vezessen utadon.

szaberka írta...

Te jó ég, és én még nem jelentkeztem??? Az egyik kedvenc blogomnál??? Hát akkor most!
És persze bármilyen Krizantám-kreációt szívesen fogadnék!

Névtelen írta...

Kedves Krizantám!
Gyönyörűségesek az alkotásaid, és nagyon szeretem, ahogy a színeket használod. Szívesen nézelődöm Nálad.
Én egy táskát szeretnék kérni, "saját színvilágosat", ha esetleg nyernék....
Krisztina
bravia74@gmail.com

norono írta...

Nagyon boldog blogszülinapot!Pláne, hogy én ezen keresztül találtam el hozzád legnagyobb örömömre! Nagyon szép dolgokat varrsz! Gyönyörű a színvilágod! Olyan..jó benézni hozzád!
Minden nagyon tetszik, amit készítesz és nagyon boldog tulajdonosa lennék egy filc neszesszernek!
Természetesen kiraktalak a blogomba!

Judit írta...

Jujj le ne maradjak:)Imádom a precizitásodat:)

lapappilon írta...

szia!
gratulálok!
szeretnék veled játszani!
egy kerek filc táskának nagyon megörülnék, viszont zöld vagy kék színben...
szóval a 3-t válsztom!
minden jót
Éva

Ági írta...

Most találtam Rád, és nagyon élvezem a bóklászást a blogon.

csuragi@freemail.hu írta...

Csak így tovább! Sok boldog szülinapot!

csigaszabo írta...

Majdnem lemaradtam! Hát Kriszta, azért szeretek ide járni, mert ismerlek :) És ennek örülök. Remélem még párszor összefutunk ebben a nagybetűsnek nevezettben :)
És egy kulcstartót szeretnék, és nem is magamnak, hanem rögtön továbbajándékoznám, mondjuk barna-türkizben.

Shushanna írta...

Nem baj, hogy lemaradtam....:((((
Majd csak megleszek valahogy így is Micimackó...:((((

Boldog blogszülinapot kívánooooooook! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...