2012. január 3., kedd

Lila virágos kislánytáska filcpénztárcával

A karácsony előtti utolsó megrendelés egy S.O.S kérésre készült. A népi virágmintás táskáim mintájára kértek egy lila virágmintás farmertáskát egy 10 éves kislánynak karácsonyi ajándéknak. A kedves kérésnek nem tudtam ellenállni és bevállaltam, mert olyan szívesen készítettem a korábbi monogramos, kacskaringós virágindás kistáskákat... :-)
És azt is nagyon jól tettem, hogy a felvetődő kérdésre, miszerint esetleg egy belevaló kis pénztárcát is tudnék-e csinálni (hogy komplett legyen az ajándék), én bizony kis töprengés után igennel válaszoltam (ilyen gyerekpénztárcát még nem csináltam, de mint oly sokszor már, ez sarkallt a megoldás kitalálására...). A pénztárcának egyszerűnek és gyorsan kivitelezhetőnek kellett lennie, hogy még időben átadhassam Karácsony előtt (posta már szóba sem jöhetett)!



A kis válltáskánál a jelenlegi kedvenc lilás-virágos anyagomat használtam bélésként, ami igazán nagylányossá teszi ezt a táskát. (Igen, ez a kedvenc pécsi anyagszerzeményem, mint az már az előző bejegyzésben is látható volt és ahogy lenni szokott a kedvencekkel, ebből sem vettem elég hosszú mennyiséget...)


A pénztárcát két réteg gyapjúfilcből gondoltam ki, hogy jó tartása legyen... kívül egy kevésbé koszolódó sötétlila filcből, belül pedig a táska halványlila filcvirágának színéből készült gyapjúfilcből (bévül a halványlila színen a pénzecskék is jobban látszanak). A géppel összevarrt, kétrétegű kis pénztárcát a táskával összhangban lévő halványlila filcvirágmintával díszítettem.



(Tudom, sok a kép, de most sem sikerült a sok fotó közül szelektálnom, mert mindegyik mást mutat nekem, hiába ugyanaz a páros...)

Megtetszett ez kis pénztárca, szerintem nem ez az utolsó, amit készítek, valami azt súgja... Örülök, amikor számomra új kérésekből hirtelen ötlettől vezérelve, ilyen új ötletek, megoldások születnek... (nekem legalábbis újdonság)... Semmi extra nincs benne... (csak az útkeresésem)... végtelenül egyszerű (ami mondjuk rólam azért nem mondható el), viszont nem is akar más lenni, mert ő ilyen...egy kedves kis pénztárca!
Nem tudom másnak is tetszik-e és hogy kelendő lenne-e, ha készítenék még hasonló kis pénztárcákat, de a nagylányom nagyon oda volt érte... :-)
Már nem merek a véleményére adni, mert úgy érzem túl elfogult minden kézzel készült alkotás(om) iránt...(bár azért a lelkesedése mindig inspiráló tud lenni...) :-)))
Azért örülnék pár nem elfogult véleménynek... ;-)

2 megjegyzés:

krealady írta...

És akkor rólam se feledkezel meg, ugye? :) Arra gondoltam, hogy mondjuk akkor írhatnád, hogy te mit szeretnél majd cserébe. Én ilyen kis szettet biztos, hogy szeretnék. Kettőt:) De a többit majd priviben:) - Ebből az egészből mi következik? Hogy nagyon-nagyon tetszik továbbra is, amit csinálsz:)

Krizantám írta...

Persze, hogy nem feledkeztem meg Rólad! :-)
Örülök, hogy megtetszett! Megbeszéljük majd a részleteket!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...