2011. december 6., kedd

Pirosban

Nagyszakállú barátunk járt errefelé is! És ezt ma hajnalban 4(!!!) órakor közölték velem az aprónépek iszonyú hangerővel és örömmel... :-)))
(Azt ugyan mondták még tegnap este nagy izgalmukban, hogy ők bizony korán fognak kelni, mert biztos jönni fog... De hogy ennyire?! Azt hittem rosszul látok, amikor az órára néztem... Azt sem tudtam, hol vagyok... Főleg miután későig tanultam ma is...) :-))) Amikor a bőségesen rendelkezésükre álló idő alatt kiörömködték magukat, azután szépen elmentek az iskolába folytatni az ünnepkört...

Ezen ünnepi események örömére álljon itt egy piros-fehér összeállítás! Hát mi másból, mint az érmetartós filc kulcstartóimból... :-)


A két szélsőt már mutattam korábban (az egyik a Handagora-boltomban csücsül, a másik pedig a Meska-boltomban), de a középső hópelyhecskét még nem! (Eszembe jutott erről Sznyegúrocska, aki Djed Maroz segítője az orosz kultúrkörben... Hát lehet, hogy ők voltak a ludasok a hajnali akcióban is?! Bár kétlem, mert őket Újévkor várják az orosz gyerekek... Akkor más ügynökség keze lehetett a dologban...) ;-)


A két szélső kerekség nekem nagyon bejön! A középső levélkés fehérség pedig nem tudom, hogy fog-e egyáltalán valakinek tetszeni...?! Tetszik valakinek? 

Olyanok így együtt mint valami kerek karácsonyfa-díszek... De miért is ne lehetne a Karácsonyfára akasztani díszként, aztán meg kulcstartóként használni?! Még akár pici apróságot, ajándékot is el lehet benne rejteni a belsejében... Milyen jó kis karácsonyfán keresgélős ünnepet lehetne így rendezni...
Ez aztán a többfunkciós ajándék... és micsoda felhasználási, újrahasznosítási lehetőségek... :-)))

Ui.: Ezután a bejegyzés után 2 nappal találtam after party-ként a Meskán ezt a Szemezgetőt a nagyobbik piros kulcstartómmal és ilyen címmel...  Pont ide illik! :-)))

"Piros...de nem Mikulás..Mi az?"

2 megjegyzés:

szaberka írta...

Nekem speciel a középső tetszik legjobban...

Krizantám írta...

De jó, örülök neki! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...