2011. december 17., szombat

Én elmentem a vásárba...

Nagyon klassz helyi lokálpatrióta művészeti kezdeményezéssel hozott össze az őrangyalom itt, Újpesten a karácsonyi vásárban.
A Manzart Rajziskola összefogásában helyi iparművészek és kézműves alkotók munkáit lehet megvásárolni az Újpesti Karácsonyi Vásár 10. pavilonjában (Budapest, IV. ker. Szent István téren a Városháza mögött)!
Nagy örömömre szolgál, hogy csatlakozhattam ehhez a remek kezdeményezéshez és több más alkotó mellett a mai naptól az én alkotásaim is megtalálhatók a standon, ahol egyedi tervezésű ajándékokat lehet vásárolni! Ez az első vásári bemutatkozásom, ahol az alkotásaim közül a gyerek kistáskáim és néhány kulcstartóm lesz kinn!


Szeretettel ajánlom Mindenkinek, aki egyedi alkotást szeretne karácsonyi ajándékként adni szeretteinek!

Ha a közeletekbe esik és van kedvetek, akkor látogassatok ki az Újpesti Karácsonyi Vásárba a 10. pavilonba, ami minden nap 10-19 (20) óráig van nyitva! 
(Én valószínűleg dec. 22-én, csütörtökön leszek kint megtalálható személyesen!)

Remélem ez a kezdeményezés sok újpesti alkotót összehoz majd a jövőben és minőségi bemutatkozásként fog működni a továbbiakban is! Köszönöm Reginának és Ildinek a lehetőséget, akik a Manzart Rajziskola lelkes tanárai! Őszintén örülök és nagy lelkesedéssel nézek a jövőbe, mert nagy terveim vannak...! :-)))

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...