2011. augusztus 13., szombat

A kocsikulcs esete

A nyalkai alkotóhéten készítettem végre a kocsikulcsunkra filcből kulcstartót (elveszett róla a szivárványos virágos érmetartósom :-( és kellett egy "kütyütartó" is rá már végre).
Az emberemmel úgy beszéltük meg, hogy a tarthatatlan kocsikulcs + "azimmobilizerkütyübennelegyenakocsiban" problémakört egyszer és mindenkorra lezárandó készítek egy kombinált filckulcstartót.
Elől a színes körök közül a cikk-cakkos sárga kör a bevásárlókocsi pénzérmetartót rejti.
És most jön a lényeg (amiért ez készült): a kulcstartó hátsó oldala a fekete kocka-kütyü tárolására szolgál patent záródással. A filc kocsikulcstartó nagysága és formája is ehhez igazodóan lett hosszúkás csepp alakú.Ez a fekete kocka-kütyü egy jeladó és nem érdekli, hogy mi éppen rohanunk reggel az iskolába, oviba az utolsó percben...:-( ...jele nélkül autó nem megy, leáll...mert ő egy lopkodásgátló v. mi a szösz... Így vettük az autót, úgyhogy meglévő v. ajándék lónak ne nézd a fogát alapon próbáljuk megszokni... Szóval, hogy tudjon a drága szentem jóóól jelt adni és ne is törjön le többet az a gyenge kis műanyag akasztófülnek nem nevezhető fölső pöcke, hosszas töprengés után mégiscsak a kocsikulcs mellett a helye egy kulcstartóba rejtve (nem az otthon lévő másik táskában)... Így tehát a régi terv végre megvalósult és lett belőle valóság! :-)
Két hetes használat után jelenthetem, jól működik a dolog, bevált még pénzérmetartóval együtt is... És szerencsére a drága emberemnek is tetszik... :-)))

És azért hogy nehogy azt higgye valaki, hogy én csak színes kulcstartókat tudok mostanában, elárulom, hogy a héten számomra nagy feladatként esküvői gyűrűpárnát készítettem nászajándéknak a mai nagy napra és drága sógornőm kérésére az ő ruhájához halvány színű szatén hajdíszt, kitűzőt és egy keskeny kis stólát. Amint lesznek használható képek róla, megmutatom őket.

De addig is, akinek van még kedve... Tart az első JÁTÉK nálam holnap estig és lehet jelentkezni színes vagy visszafogott (akár fehér, pasztell vagy egyszínű) érmetartós kulcstartóért! Kinek mi áll közel a szívéhez... Olyan izgalmas érzés, amikor beleélhetem magam egy más által kért színvilágba, amiben persze én is benne vagyok egy picit... Úgyhogy tessék, csak tessék...!!! :-)))

3 megjegyzés:

Ledorka írta...

Remek ötlet, és klassz a kivitelezés is. :)

F.Gina írta...

Nagyon jópofa holmi:))

Krizantám írta...

Köszi! Hát elég sokat gondolkodtam rajta, hogy milyen legyen...Beleférjen a kütyü is és a pénzecskék is kapjanak benne helyet, de végül összehoztam! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...