2011. július 6., szerda

Óriás táska virágmotívummal 2.- Kék ég, zöld fű

Ez az óriástáska szintén sötétkék farmer kombinálásával készült, de most a már említett többszínű anyag égkék és zöld virágmotívumos mintájának kombinálásával...Ez is kétoldalú, 2 in 1 táska, így a ruha színétől függően hordható, hol az egyik, hol a másik oldala! A zöld és kék szín szerelmeseinek készült...
Belül hasonlóan készítettem (vetexxel, steppelt vlies-zel), mint a tengerkék-világoskék nagytáskát, csak a bélés anyaga törtfehér színű pamut. Ez jobban illett a zöld-kék színvilághoz!
Ez az óriás is 55×40cm méretű, 8 cm talpszélességgel. A sötétkék hevederpánt fül pedig 21cm magas a táskától mérve. Pulcsival, kiskabáttal is kényelmesen vállra vehető, de kézben hordásra is alkalmas. Íme a feneketlen bendő, amely elnyel minden cuccot, de az apróságokat a felszínen tartja a többrekeszes zsebekben...
Néhány részlet, mert ez az anyag és minta kívánja a közeli nézelődést...
Örülök, hogy volt olyan, akinek tetszett ez a fajta mega-giga táska! (Köszönöm a véleményeket!) Bár úgy tűnik, csak nekem óriás ez a méret, mert ilyet még nem igazán hordtam, csak kisebbet... Annyira tetszik ez a virágindás minta, hogy lehetséges, hogy lesz belőle nekem is valami... (Mondjuk időm az nincs rá, de félreteszek az anyagból egy-két flekket, biztos, ami biztos...Nehogy már lemaradjak ilyen tetszetős mintáról!) :-)))

Ui.: És így utólag látom csak a Meskán, hogy nemcsak én szeretem az Égkék dolgokat, hanem a Szemezgetőben szemezgetők is! Örülök!

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...