2011. június 23., csütörtök

Fesztiváltáska

(Bocsi, de erről a szóról rögtön a "lakásnadrág" jutott az eszembe...)

Szükségem volt az utazáshoz egy igazán mini kis táskára, amiben lazán koncertlátogathatok a legszükségesebb apró holmijaimmal (úgyis mint mobil, pénztárca iratok, kocsikulcs)! A 4 nap lazítás alatt nem szerettem volna hordozni egyik "rendes" táskámat sem az oldalamon, csak amolyan alig-táskát, ami nem zavar, csak van...
Na szóval... Volt kiszabva néhány kör alakú minta abból a könnyű nyári pamutanyagomból, amit még tavasszal vettem táskának. Közben másnál is láttam ezt az anyagot táska formájában (ráadásul az egyik kedvenc készítőmnél), így lemondva eredeti tervemről csak a szép körmintákat használtam fel belőle. Készült már belőle néhány kulcstartó és a nagyobbakból kerek nesszeszert terveztem. Úgy gondoltam, hogy ez utóbbi a mérete alapján jó lesz nekem piros filccel kombinálva fesztiváltáskának a hétvégére...
Sokat törtem a fejemet, hogy milyen legyen... Végül multifunkciós lett... Övtáska, állítható pántos oldaltáska, válltáska, kis neszeszer... 4 in 1...
Ja és ráadásul kétoldalas, kétféle mintával a hangulatomhoz és a ruhatáramhoz igazítva... Tehát végeredményben mondhatjuk, hogy 8 in 1... (Hű micsoda számok...)
Az állítható táska-övpánt szintén sokoldalú: piros és bordó heveder összevarrásával készült kipattintható műanyag övtáska csattal. A kerek kistáska a két szélén két nagy méretű kulcskarikával csatlakozik a levehető pánthoz, így a karikán kibújtatva a pánt levételével átalakítható neszeszerré. (Később így szeretném használni!)
Belül két karabiner is van! Az egyik a kulcsnak, a másik a kulcskarikás kis pénztárcának...Hímeztem rá a kedvenc színjátszós piros gyöngyeimből...
A cipzárral megint megküzdöttem (kézzel bevarr-másik oldallal nem stimmel-kifejt -újraölt), de végül összecsaltam szépecskén... ;-)
Szeretnék még ilyen neszeszert készíteni a többi kerek mintából is, de a technikáját még át kell egy kicsit alakítanom! Tanulópénznek ez a saját kistáska nagyon jó volt... A hibái ellenére is szeretem, mert az én gyerekem Ő is... :-)))

6 megjegyzés:

Varróka írta...

ejha.... ez nagyon tetszik! Egyszerűen szuper! Klasszul kitaláltad :D

krealady írta...

Nagggggyyyyon jóóóóóóóóó!

Ledorka írta...

Nagyon tetszik az ötlet is, a kivitelezés is. :)) Remek ez a 8 in 1! :)

Kékmadár írta...

Nagyon szép!!! És ugye lesz nekem egy olyan kulcstartóm, amin épp csak akkora szalag van, hogy rálehessen fűzni a karikát?! (Tudod, a térdcsikizés miatt.) Én komolyan gondoltam azt a megrendelést!

Krizantám írta...

Köszönöm Lányok!
Jelentem a fesztiváltáskám kiállta a próbát és nagyon jól bevált! :-)))
A viselési mód pedig egy ikszedik változat volt:
nevezetesen az, ahogyan az övtáskát vállon keresztbe vetve szokták hordani, nagyon rövid pántra eresztve...
(És még a napszemüvegemet is bele tudtam passzítani...)

Kékmadár, a megrendelés nálam komolyan is van véve... :-)))
Küldöm az e-mailt!

vancsavarr :) írta...

És ez is!!! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...