2011. március 24., csütörtök

Fiúi pipi és lányi pipi

Nem bírtam tovább és megmutatom....
Hétvégén kész lettek (szám szerint hatan vannak) és hétfőn reggel lefényképeztem a (na végre!) napfényben őket...időm viszont nem volt a fotókat összerendezni....(boltra feltöltésről már ne is beszéljünk...)
Na, de most gyorsan kettőt megformáztam és íme...

Fiúi pipi...


És lányi pipi...


Vicces ez az utóbbi sárga pipike a panyókára hátravetett tarajával... :-))) Utólag vettem észre, hogy jobban hátracsúszott a kelleténél... (Kérdeztem az emberem, hogy visszafejtsem-e a taréj varrását, de azt mondta: "Ne, így mókásabb!" Erre én: "De olyan, mint a hátratolt smici-sapka!" De végül mégis maradt...)

És végezetül a pöttyöknél maradva kikukorékolom az örömöm, hogy tegnap megkaptam Zazáleától a piros pöttyös mobiltokot és még egy ráadást... :-)))
(Szegényt nem hagytam kibontakozni a mobiltok-újítás továbbgondolásában, olyan hamar lecsaptam rá, hogy szeretném...)
Nem vagyok nagy mobilos és (szerencsére) ritkán csörög, de ma egész nap kint volt az asztalomon az előadások alatt az új tokjában, nem mintha csörgött, vagy csöröghetett volna... Csak, hogy lássam (és más is, hogy mim van).... :-))))
Jó volt ránézni, hát még a készítőjére gondolni... :-))) Köszönöm!

4 megjegyzés:

honfiviki írta...

Micsoda cím és micsoda figurkák :)
Fiúi pipi (ezt ki sem tudom mondani :) ) és lányi pipi :) hát csuda női ember vagy te :)

Aledi írta...

Nagyon jók! Szerintem teljesen rendben van az a taréj :)

Julcsi írta...

Smici sapka:))

Örülök, hogy írtál nekem nem olyan rég, így felfedezhettelek:)
http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html

Krizantám írta...

Olyan kedvesek vagytok! Nagyon jól esik minden jó szó... .-)))
A "lányi" kifejezés az onnan jött nálunk, hogy az öcsém tőlem örökölt egy csomó cuccot, de némelyikre az mondta, hogy "Ez olyan lányi gatya, ezt nem veszem fel!" Hát így aztán ebből egyenesen következett, hogy van "fiúi" is... :-)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...