2011. március 2., szerda

Családi ajándékok

Múlt héten készítettem ezeket az ajándékokat...
Átadtam már őket, így be tudom mutatni... és örvendeztek vala...
Ezt az összehajtható bevásárló szatyrot (jelesül "öko-szatyrot") Tündér-keresztanyámnak varrtam születésnapjára...
Amilyen egyszerűnek tűnik ez az újrahasznosított anyagokból készült táska, olyan nehezen hoztam össze azon a nem túl derűs februári napon (dupla réteg anyag, két varrógéptűm eltörött, hurkolt a rakoncátlan masinám, morgolód-visszafejt stb.), de ahhoz képest viszont nem lett rossz....
(Azért van még mit tanulnom, de szerencsére ez a képről annyira nem derül ki...)  :-)))

A másik két kistáska unokatesóm kislányainak készült egy új próbálkozásom első darabjaiként...
Nemrég jutottam hozzá egy jópofa színes, patchworkszerű anyaghoz, melyen állatos és egyéb figurák vannak. Ebből készült kétoldali papír-vetexxel felragasztva a vidám applikáció a táska külsejére, amit pirossal szegtem körbe (ezt a technikámat is csiszolnom kell még)...

(Sajnos az nagyon meglátszik a képen, hogy sebtiben készült és nem volt időm levasalni a táskákat...)

Lesznek még ilyen hasonló mintával kisfiús táskák is...(végre...)
... a kis "férfiaknak"...mert ugye pakolni nekik is kell valamibe ("viszek valami fontost")...

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...