2011. február 17., csütörtök

Újrahasznosított elegancia

Tegnapi napom érdekesen alakult... Délelőtt olyan behatások értek, amik mondhatni kellemetlenül befolyásolták hangulatom amúgy sem rózsás egét...(pl. 1 nap alatt felelősen eldönteni, hogy kisebbik iskolaérett "katicalányom" menjen-e jövőre vagy maradjon; a tervezői felelősség mibenlétével egyáltalán nem tisztában levő leendő háztulajdonos meggyőzése a helyes útról :-((( ...)
Szóval a feszültségi mutatómat úgy döntöttem, hogy a délután folyamán lecsökkentem, méghozzá ALKOTÁSSAL!!!
Valamit pár óra alatt összeütni, ami kikapcsol, szép és nem a felelősségről szól....
Esti koncertre készülvén arra gondoltam, hogy meglepem a nagyobbik leányomat egy koncerttáskával! Mindezt a teljes újrahasznosítás jegyében...
Régóta pihent a szekrényemben egy fekete bársonynadrágom levágott aljának maradéka, arra várva, hogy táskaként újjászülessen! Fekete selyem bélésanyagom és bársony szalagom volt, már csak táskapántnak valót kellett keríteni... Kutakodás, és meglett... Hát felhívtam a tulajdonosát, hogy: "Darling, megengeded, hogy pántot csináljak az általad rondának titulált, viccből vásárolt télapós nyakkendődből, mert a fekete-fehér pöttyös része kellene?" "Hát persze.Úgysem akartam felvenni többet..."
Így a koncert előtt 1 órával befejezett kistáska elérte a célját.... Anya megnyugodott, lánya vigyorgott az örömtől... :-))) Pont illett a fekete-fehér pöttyös szoknyájú kötényruhájához ez a kis elegáns táska az én drága 9 éves "hegedűművésznő" lányomnak, akinek nagyon tetszett a "felnőtt"koncert, főleg, hogy már nagyon várta Mozart: G-Dúr hegedűversenyét, ami az egyik közös kedvencünk. Nagyon jó kikapcsolódás egy ilyen koncert, mindenkinek szeretettel ajánlom a figyelmébe (Szent István Zene)!
Ezt a fekete bársony kistáskát én is fogom hordani a ritka színházi és koncertes estéinken, mert persze "kölcsönkaptam"...:-))))  A fekete gyönggyel díszített pöttyös díszt levehető kitűzőként tettem rá, így akár a kedvenc selyemvirág kitűzőim egyikével is variálhatom majd...
(Arra azért rá kellett jönnöm, hogy feketét fényképezni nem is olyan egyszerű dolog...!)

És végül a felelősség mégis előkerül a végeredménynél.......  mert az újrahasznosítás mindannyiunk közös felelőssége!!!
Elkötelezett híve vagyok a régi és nem olyan régi, használt vagy alig használt daraboknak... (Igazán egyediek...legyen az tárgy vagy anyag, ruhadarab! )
Újraálmodni egy anyagot nagy kihívás és öröm, főleg, ha még jól is sikerül... Remélem, más is így van ezzel...
Biztos, hogy nem ez lesz az utolsó újrahasznosított anyagból készült alkotásom...!  :-)))

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...